I did that few times in the past already even with video Prof and can give more explanation ofc but did not do so since it already got reported multiple times from other scouts so would have been nice to ask for further information instead of first saying it works as intended I guess
Multiple team members have tested it without issues. Not being able to reproduce it and having functionality working on base game to us is working as intended, until proven otherwise. Especially since we're typically running almost zero addons which can cause broken functionality and cause false reports more than often.
Nur ein kleiner Nachtrag. Habe es gerade noch einmal getestet. Ist die Funktion deaktiviert muss ich ein Target haben und dann in der Skilleiste den Autoschuss benutzen, dann geht der Autoschuss auch raus. Wechsel ich das Target ist der Autoschuss aus und aktiviert sich auch nicht mehr. Erst wenn ich ihn wieder in der Skilleiste drücke geht er wieder bis zum nächsten Targetwechsel. Bisher war es so, dass der Autoschuss automatisch aktiviert wurde wenn ich ein Target angreife. Wenn das die Absicht war das es nun so funktioniert soll ist es richtig. Aber es spielt sich ungewohnt. Evtl. kann jemand einen Hinweis geben den Autoschuss in die Kitty einzubinden.
mfg. Pistan
Autoshot was never activated automatically when targetting except from new setting functionality where it wasn't deactivated or existing yet. This is result of some addon or combat engine.
Greetings